És nem kérek érte bocsánatot...

2019. szeptember 30. 09:48 - Smell of Napalm

Reloading....

img-1.png

 

Több mint 10 év után.

 

Hagyok időt az információ feldolgozására.

 

Szóval több, mint tíz évvel gründoltuk az oldalt. De még mindig élünk. Túléltük az első harminc évet, ami időnként, visszatekintve már szinte teljesítménynek tűnik. Érdemes lenne ezt lassan megünnepelni ;-)

Sok minden történt velünk, véglegesen felnőttünk és így vagy úgy, talán mindannyiunkra lecsapott már egy szolidabb életközepi válság. Ami valahol egy vicc, hiszen nem szándékozunk 60 évesen feldobni a pacskert. Szóval legyen inkább életharmadi válság... akkor lehet, hogy nem is annyira gáz?!? Van még dupla ennyi időnk - mármint amennyit eddig éltünk - megtalálni önmagunk és újra visszakormányozni az életünket egy önazonosabb életcél felé. De ha csak azt nézem, mi minden fért az elmúlt tíz évben, akkor még nagyon sok potenciál van a hátalévő, saccra 50+ évbe.

Számomra az egyik legnagyobb kérdés, hogyan lehet összeegyeztetni az önazonosságot a társadalmi elvárásokkal, a konvenciókkal? Kell-e egyáltalán és ha nem kell, azt hogyan kell? Barlangba azért mégsem vonulnék...

poker-chips-2430015_340.jpg

 

A (társadalom)kritikus hozzáállásunk változatlan. Életünk merőben eltér az előző generációkétól. Nincs mintánk, vagy ami van - nekem legalább is - az is szar. Ebben a káoszban kellene boldognak lenni - és önazonosnak.

 

Engem ez a kínzó kérdés várt a harmincat átlépve. Addig küzdöttem valamiért, amit helyesnek és helyénvalónak éreztem, de talán csak mert azt a példát ismertem. De valójában a saját vágyaim vezéreltek vagy elkúrtam tíz évet az életemből? És ha elkúrtam, ki lehet-e még ebből mászni, mert, ha emlékeztetem magam a fenti matekra, hogy több van előttem, mint mögöttem, akkor nem szeretnék egy középszar helyzetben ragadni, mert nincs bátorságom dobbantani és beismerni, hogy "feleslegesen" feccöltem valamibe ennyi energiát. Egy szerencsejátékos példával élve, lehet, hogy túl sokat dobáltam már a félkarú rablóba és nem merek kiszállni, de még kurva sok zsetonom van - úgyhogy, ha készen vagyok rá, jöhet a blackjack :D

 

Most Ti jöttök!

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gecivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr5715182970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Remedios 2019.10.01. 10:11:30

Így van, nehéz most okosnak lenni. Senki nem tud tanácsot adni, mert minden okosság max. 5 évig kurrens, aztán kuka.
Pont ezért érdemes a kísérletezőkedvet ébren tartani: kevés kockázvállalással biztos és aktuális tudáshoz jutsz - ez működik, az nem. Nincs kit megkérdezni, de ez nem csak hátrány! Könnyű nagy előnyre szert tenni némi kreatív gondolkodással!
Kinek van valami ilyen kísérletezős side projektje? :)

Smell of Napalm 2019.10.09. 17:22:14

@Remedios: Hallod, jó bonyolult a kommentelés, de rájöttem a módjára.
A gecivagyok side projektnek jó lesz? :D
Viccet félretéve, sajnos nekem az a bajom, hogy még ahhoz sincs motivációm, hogy egy B-tervet kitaláljak és energiát fecöljek bele, főleg, ha a kudarc is esélyes. Talán majd a 75% túllendít ezen az energiatakarékos üzemmódon.
Vagy betör a piaci résbe a geci és végre kurvára veszünk egy házat Toszkánában --- fucking yes!!!

Remedios 2019.12.05. 11:55:38

@Smell of Napalm: Én is a betörésre szavazok!!! (meg a toszkán villára, de mondjuk nekem Caprin is jó lesz, ha benne vagytok!) :D
Az mondjuk biztos hogy nincs sok ilyen blog a piacon, úgyhogy nem esélytelen azt kell mondjam! ;)
És nem kérek érte bocsánatot...
süti beállítások módosítása